ZaanBusiness Logo Wit

Schrijf u nu in voor het DSE IT-Services Powercollege: ICT als Business Driver

DSE IT-Services organiseert op 31 oktober het Powercollege ‘ICT als Business Driver’. D.m.v. een tweetal seminars en een interactieve workshop worden ondernemers en managers in korte tijd bijgepraat hoe ICT kan zorgen voor een betere concurrentiepositie en een optimaal rendement. Als ondernemer of manager sta je er wellicht niet altijd bij stil dat ICT een enorm belangrijke business driver is geworden binnen vrijwel iedere onderneming. De term ‘Always On’ heeft zijn intrede gedaan en betekent zoveel als dat processen 24/7 operationeel zijn en ICT is hierbij veelal leading. Maar hoe zorg je er nu voor dat een proces nauwelijks tot geen uitval kent en hoe verbeter je deze processen richting een optimaal rendement? ICT kan een bedrijf voorsprong geven op de concurrentie. En in een tijd waarin de te behalen marges en de verschillen tussen bedrijven steeds kleiner worden, is hier bij veel organisaties nog winst te behalen.

De DSE IT-Services Powercollege maakt inzichtelijk (d.m.v. een tweetal seminars en een workshop) hoe deze winst verzilverd kan worden. De eerste spreker is Amir Sabirovic. Sabirovic staat aan de wieg van data science en organisatiekunde. Hij streeft ernaar gehypte kreten als ‘Digitale Transformatie’ en ‘Artificial Intelligence’ te ontkrachten en terug te brengen naar de dagelijks realiteit waarin organisaties zich bevinden.

Frank Beentjes en Barry van Kampen nemen ieder de helft van de deelnemers onder hun hoede met een interactieve workshop rondom het kernthema ‘ICT als Businessdriver’. Welke drivers maken een organisatie efficiënter en dragen bij aan onderscheidend vermogen. Welke rol spelen o.a. data opslag, software, telecommunicatie, computers en netwerk hierbij? Frank Beentjes is directeur van DSE IT-Services en autoriteit op het gebied van Artificial Intelligence, Expertsystemen & Robotica. Barry van Kampen is Managing Director bij The S-Unit en ‘Lifehacking’ evangelist.

Frans Reichardt is ‘De Klantenluisteraar’. Hij helpt ambitieuze bedrijven aan blije klanten en betere resultaten. Als ondernemer heeft hij zelf ervaren welke belangrijke rol ICT binnen een organisatie speelt. Frans inspireert en motiveert als geen ander. Hij spreekt en schrijft over klantgerichtheid, customer experience management en andere klantzaken en schreef o.a. de boeken ‘Business Bloopers’ en ‘Meer Opens Meer Clicks’. Aan de hand van originele invalshoeken uit de psychologie, wetenschappelijk onderzoek en herkenbare praktijkvoorbeelden, laat Frans Reichardt op luchtige wijze zijn licht schijnen over klantgerichtheid en klantbeleving. Hij geeft praktische tips waarmee organisaties direct aan de slag kunnen. Inschrijven kan via https://dseit.nl/powercollege/of stuur een e-mail naar powercollege@dseit.nl.

Programma

14:30 Inloop

15:00 Welkom door Frank Beentjes, directeur DSE IT-Services

15:15 Spreker Amir Sabirovic, ‘Data en Insights als Business Driver’

16:00 Workshop ‘ICT als Business Driver’

16:45 Spreker Frans Reichardt, ‘Blije klanten bijten niet’

17:30 Netwerkborrel

 

Wat? DSE IT-Services Powercollege, ICT als Business Driver

Wanneer? Donderdagmiddag 31 oktober 2019 van 15:00 t/m 17:30 uur

Waar? Villa Westend, Westlaan 41, 1991 AL Velserbroek

Wie? Voor directie, ondernemers, CEO, CIO, management, IT-Management

DSE IT-Services Powercollege: ICT als Business Driver is een initiatief van DSE IT-Services in samenwerking met HPE en Nimble Storage.