
Mobiliteit 2023: wat is anders, of hetzelfde?
Als vooruitstrevende mobiliteitspartner hebben wij bij ProMobility onze blik immers op de toekomst gericht. Wat verandert er volgend jaar in de wereld van mobiliteit? Waar moet je als ondernemer, of

Als vooruitstrevende mobiliteitspartner hebben wij bij ProMobility onze blik immers op de toekomst gericht. Wat verandert er volgend jaar in de wereld van mobiliteit? Waar moet je als ondernemer, of

MT/Sprout, het toonaangevende platform voor de ondernemer van de toekomst, brengt jaarlijks een overzicht met de duizend beste zakelijke dienstverleners van Nederland. GZ OfficeXperience uit Westzaan heeft dit jaar een

Zaanstad is een woon/werkstad en groeit. Daar hoort ook een economie bij die kan en moet groeien. De Zaanse maakindustrie is groot, de voedselindustrie toonaangevend. Ook de recreatieve en culturele

Vanwege aanhoudende groei van haar kantoren en ambities heeft Guidon Groep Daniel Klerk, Pauline Pipping en Jessica Verdel-van Eenennaam met ingang van 1 januari 2023 benoemd tot partner. Met de

Op 8 december is ProMobility voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot ‘Beste Leasemaatschappij 2023’, in de categorie middelgrote en kleine leasemaatschappijen. Dit jaar sleepte de leasemaatschappij twee prijzen

De wereld van verzekeringen wordt in rap tempo onpersoonlijker. Overnames zijn aan de orde van dag. In de bankwereld is het al jaren aan de gang: sluiting van vestigingen. In

Nu de eerste herfstmaand september achter de rug is, sluiten we alweer het derde kwartaal en maken we ons op voor het laatste kwartaal van 2022. Oktober, ook wel van

Terwijl Noord-Holland vakantie vierde heeft Green Business Club Zaanstad tezamen met haar partner Breikers de Fiets Fun E-bike Probeeractie uitgerold. De wat? De Fiets Fun E-bike Probeeractie. Oftewel een actie

Door de vele uitdagingen op economisch en geopolitiek gebied met complexe effecten op het gebied van inflatie, prijsstijgingen, leveringsproblemen en capaciteits- en personeelstekorten, is het zaak om kort op de

De vraag is of beleggen in vastgoed in deze onzekere tijd nog wel verstandig is. Haal je je daarmee niet meer onrust dan rendement op de hals? Wie het antwoord